söndag, september 09, 2007

Tjött

Efter tre dagar i Stockholm är jag nu totalt slut som människa. Det enda jag vill och kan, är att stirra på en och samma fläck i flera minuter, eller sluta ögonen och snarka ljudligt.

Det är de enda aktiviteterna jag är kapabel till i dessa tider.

Men nu är jag tvungan att göra något som håller mig vaken, för maken har gått och lagt sig. Han skall jobba natt i veckan, och då behöver mjan ju vara utvilad. Det är ju faktiskt så att det underlättar att jobba natt om man sovit lite innan.

Ska läsa på lite om Madeleniefallet. Det är ju (förlåtmej) tamejfanförjävligt, på ren svenska.

Kan det verkligen vara sant att det finns föräldrar, som dessutom arbetar som läkare, och samtidigt tycker att det är okej att mata sina barn med lugnande, så att de får äta ifred på restaurangen?? Är det sant?


Skjut dom. Tvillingarna kan bo här.

Inga kommentarer: