fredag, september 14, 2007

Presentkort å sånt

Väskorna och mössorna är levererade. Hon verkade förtjust, så jag hoppas hon säljer klabbet. Hon fick ett par grejer själv, och till sina små gulliga, och vi beslutade att byta grejer med varann... Hon gör så fina smycken, förstår ni. Mmmmm. Lovely.

Själv har jag vunnit ett presentkort på presenttorget. Men vad ska jag välja? Vad ska jag ta? Hur ska jag göra? Jag måste nog sälja presentkortet, för jag kan inte bestämma mig...

Idag ska jag göra en massa saker som jag måste få gjort. Maken har jobbat natt i en vecka nu, och på lördag åker han bort och blir borta en vecka. Vi ligger efter i hushållsarbetet, kan man lungt säga, så nu måste vi komma ikapp och förbi, så jag slipper vada i blöjor coh blomskräp och sura disktrasor nästa vecka. Bara att kavla upp ärmarna och börja vifta med piskan!

:o)

Sedan ska jag lägga mig på soffan med Stoff och stils tre nya kataloger. Och bara njuuuta.

Inga kommentarer: