tisdag, september 11, 2007

Luvorna

Luvor

Såhär blev luvorna tillslut. Det här är de större modellerna. De fem som blev lite mindre, blev ju helkonstiga och ligger och väntar på att jag ska avgöra deras framtid. Om dom har någon vill säga. Det har jag inte heller bestämt ännu.

Jag gillar verkligen den här modellen på mössor. Liknande modell som baraglad's mössor. Hur enkla som helst att göra (ja, bara man mäter ordentligt) och sitter otroligt bra på huvudet. Absolut bäst blir stretchigt tyg, typ viskos eller tunn jersey.

Nu ska jag ta och rycka upp mig. Känner en förkylning på ingående, så jag ska städa ihop lite, och sätta mig vid maskinen. Vi ska träffa två små älskade sötingar om ett par dagar, och jag har lovat deras morsa en blöjväska. Och så får det bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

SNYGG BLOGG DU HAR!!