söndag, september 16, 2007

Snö

I helgen har jag hunnit både städa, leka, gå på dockteater, tjejmiddag och sy!! Snacka om toppenhelg, men så är jag ganska trött nu.

Baby bibs

Några UFO'n har äntligen fått liv. Två par byxor, fyra haklappar och en, typ, kalikå-mask, som desvärre redan är trasig! Har även hunnit beställa tyg från både Jonic och nya, glittriga namnband. Blå och blå blev det nu istället för rosa och röd. Jag har ju rosa lappar kvar, men jag tänkte att det kanske inte passar alla gånger med rosa.

Mysplysch byxor

En mössa

Mössorna blev tillslut ganska bra. Lite i minsta laget, men man kan ju sälja dem billigt. Det är inget jag ger bort, så nöjd är jag inte ;o).

Första snön har fallit idag. Mitt på dagen snöade det riktigt ordentligt!

Nu ska vi göra pizza på hönökaka och kolla på "Se upp för dårarna".

1 kommentar:

Maria sa...

Hej! Bor du i Idre? Läste i tidningen att det fallit snö där igår... Måste kännas liiite tidigt för snöbollskrig redan, men vad gör man? :)
Jag blir sugen på rosa när jag ser dina fina alster. Söta haklappar du gjort.