fredag, december 14, 2007

Hemlisen 2

åh. Min make var hemom och tog posten häromdagen. Jag satt hos farfar och var beredd på en hög vita och bruna kuvert och en och annan julreklam. Så kommer han med HEMLISEN!!! Snacka om lycka!

Hemligt kort
Ett jättefint hemgjort kort. På baksidan av kortet fanns ett litet gulligt kuvert med avsändarens namn i. Jag höll mig så länge jag kunde...

Hemliga tyger
Jättefina tyger!
Det röda är en mjuk singeltrikå och den ljusa
är vävt bomull med söta änglar på.

Hemlig kjol
En riktig tomtemorskjol till lilla A.
Jättefina färger och tyger!

Hemliga saker
En ängla-byggsats, tre stämplar och en fiiin stryka-på-ängel och en fin virkad spets...
(Hon vet vad hon gör den här hemlighetsmakerskan...)

Hemlig choklad
Och så fanns det choklad... Just det. Fanns.

Tack så MYCKET! Hur underbart som helst!

Eftersom jag inte haft internet tillgängligt, så öppnade jag fusklappen efter att ha klurat ett tag. Jag hade nog aldrig listat ut det, för det finns inte något på din blogg som visar på att det är du!

Muldebaer/Kajsa Kavat är min Hemliga Hemlis!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Avslöjad - ja jag misstänkte att jag kanske skulle vara svår att gissa... Änglarna var ett lätt val, dem finns det många av på din blogg - men resten var lite klurigare. Hoppas kjolen passar, eller att den åtminstone är för stor än för liten.
Och välkommen hem förresten...
Kram från din inte så hemliga vän.

Cecilia sa...

Vilket mysigt paket :) Jättefin sömnad på kjolen, me like a lot!

Anonym sa...

Det låg ett erbjudande i den senaste tidningen. En lös lapp liksom. Har inte lappen kvar så jag kan inte berätta vad det stod. Men det var bra och man fick en filt! :-)

TACK för snälla ord om min kalender.

Ja... jag jobbar nästan med trevlighet. Det har Du rätt i. Det ska jag säga nästa gång någon frågar vad jag jobbar med. :-)

http://www.undersolen.se/

Gekko sa...

Härligt paket! Hehe, känner förresten igen det där med att det fanns choklad, det går fort att äta upp när det ligger framför en och frestar!

Anonym sa...

Väldigt fina grejer du fick i ditt paket.
//Klockarbarn

Jes sa...

Vilket ynderbart fint paket , med massa roliga/fina saker