onsdag, oktober 31, 2007

Woodoo

Helpful woodoo doll

Kolla vilken hjälpsam liten woodoo docka!! Hoppas han för tur med sig, för nu har jag startat ett projekt som legat länge, länge på min önskelista.

E-slöjd

Idag har det varit 'julafton' två gånger. Först när jag fick mitt hemlis-paket från duktiga Kajman (kolla in hennes urfiiina lekdressar), sedan när jag fick åka till posten och hämta paket från E-slöjd. Dottern pep förtjust när jag visade dagens tygskörd. Hon har nämligen fattat, att 'när mamma går ner i källaren till syrummet, så kommer hon upp med något till mig'.

Jag har fortfarande inte riktigt kommit underfund med mitt nya tangentbord. Knapparna måste nästan slås in för att vissa bokstäver ska bli något, medan andra upprepar sig i oändlighet av minsta lilla touch. Jag ber härmed om ursäkt för alla eventuella, framtida och skrivna, otydbara meddelanden, eller slarvigt skrivna inlägg. Bara så ni vet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka snygga tyger. Jag har blivit tygtokig.

/kajman

Edyta Nyman sa...

Hej igen

Jag undrar om det är ok om jag lånar några av dina fina bilder till min blogg. Jag glömde att fota.

Edyta Nyman sa...

tack för lånet =)

Steffi sa...

Very sweet Woodoo and nice fabrics!You have a nice blog!

Steffi ;O)