onsdag, oktober 31, 2007

Åååhhh

Hemlig väska

Mitt paket kom med posten idag!! Åh, vilka fina grejer! Åh vika fina tyger! Åh vilka godsaker! Åh vilka roliga verser hon har skrivit och fäst vid varje sak! Åh!


Hemlig väska


En jättefin väska med fina änglar på. Och är det nåt jag samlar på, så är det änglar! Älskar sådana gamla viktorianska keruber!!


Hemligt tyg

Och tygerna.... Tre stora bitar muddväv i härliga färger. Och en grön, tunn trikåbit, som bestämt får bli mina nya långkalsonger :o)!! Och en helfrän woodoo docka, att ha som nåldyna, eller just woodoodocka.

Hemlig gåva

Och god choklad och 'goda' ljus. Fina band, i pasteller.


Hemlig klänning

Och en fin klänning til A. Har inte hunnit prova ännu, förhoppningsvis får jag ta en bild på klänningen in action, också.

Jag har faktiskt en aning om vem det kan vara... Tyget på klänningen känns bekant på något vis. Och en av oss har skrivit på bloggen om sin mängd tyger/muddväv, som hon gärna ville bli av med... Men jag säger inte vem jag tror än, jag kan ha fel!

Hur som helst: Tack så mycket kära hemlis!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj så fina grejer. Kul med verser till varje sak. Klänningen var ju extra söt med sina små fjärilar på.
//Klockarbarn

Anonym sa...

Ja, väskan är ju bara jättefin och voodoodockan är underbar den också. Skriver en kommentar till för jag var tvungen att backa och titta en gång till på alla godsaker.
/Klockarbarn

Anonym sa...

Sååååå roligt att du gillar din hemlis. Jag var lite orolig för att voodoodockan skulle missuppfattas, men jag tyckte att det var en kul grej. Ha det så superbra.

Din Hemlis

Botilda sa...

Jösses Amalia, vilket paket! Rena julafton, eller hur? Voodoodockan är fantastisk!

Anonym sa...

Hej!

Ja, du gissade rätt. Det är jag som är din hemlis.

Edyta (kajman).

Käranån sa...

Vilket härligt paket du fått!!! Dockan var ju häftig..ha,ha..Jag blev väldigt förtjust i väskan, DEN är verkligen fin!! Jag älskar änglar, och visst finns dom...

Jes sa...

Vilket underbart paket du fick. Helt underbara trikå tyger. Det känns som julafton när man får sitt paket. Kklänningen va jättefin, ja allt du fick va jättefint.