onsdag, augusti 01, 2007

Onsdag

Ojoj vad mycket vi har fått gjort idag!!

Lade i en tvättmaskin i morse, maken fixade diskbänken och övriga köket, jag klippte gräset, han snickrade sybord. Jag rensade ogräs och gick omkring med gruskärra och fyllde på där det fattades. Jag hängde tvätten innan jag målade klart grunden och lekte i sandlådan.

Vi åkte iväg och samlade mer storsten som vi ska ha runt rabatterna, vi fikade med morsan och farsan, och gungade en stund med A. Jag lade stenar runt Tornedalsrosen och städade uteplatsen. P målade benen till sybordet, jag städade verandan och bar undan storstenar till utedasset där vi ska göra ett litet blomland så småningom.

Nu har P åkt iväg för att hjälpa sin pappa med en grej och jag och A har gjort kväller.



Mitt nya sybord kommer att stå på samma ställe.

Det här gamla köksbordet finner förhoppningsvis sin plats i sommarstugan.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Fiiint! Bokmärker direkt!

:-)