tisdag, augusti 21, 2007

En extra dag

Idag har jag onsdag. Fick nyss reda på att det är tisdag. Så då får jag en extra dag denna vecka. Härligt.

Idag har varit en lång dag. Kanske det är därför jag är så vilse i tiden. Känns som om det var två veckor jag var på möte, fast det var i morse. Knäppt.

I morgon ska jag fixa lite i syrummet. Sätta fast vaxduken som äntligen har kommit och fixa lite. Måste börja på min kusins väskor också. Har en vision om något svart och rosa kamoflage till henne, och jeans och kanske något grönt till hennes svärmor. Och kanske en till mig själv av vaxduken som blir över.

Har nya gardiner till vardagsrummet som jag vill fålla och hänga upp också, nu när lampsäsongen har tagit fart igen.

Vill ringa och beställa klipptid, för jag behöver verkligen lite ny frisyr.

Ringa snickeriet i grannkommunen och beställa nya köksstolar. Dom vi har nu är så högryggade så jag måste ta bort stolarna om jag ska nå bordet. Och det är inget trevligt.

Ringa och samla in ett par anställningsbevis som jag har behövt ett par år nu.

Men: Om natten smider jag tusen planer, på morgonen gör jag precis som vanligt.

Bara så ni vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Tack för titten o snälla kommentarer!

Har länkat till dig osså!! :-)

Anonym sa...

Ja! Lär Dig! Det är en höjdare! :-)

Tack för besöket!