torsdag, juni 05, 2008

Två blå

Tänkte kanske var dags att uppa lite igen. Idag har jag fått sommarlov. Härligt värre. Har inte riktigt bestämt mig för vad som skall vara sommarens projekt ännu. Man kan säga att jag har lite svårt för att bestämma mig.

Soliga timmerväggar

Förra sommarens projekt var ju två blå. Inte de två blå som brukar ha med graviditetstest att göra, utan ett annat två blå.
Det här och det här.

Bara filten är klar, och skall läggas ut här för allmän betittning inom en snar framtid. Lapptäcket ska jag "bara" montera ihop. Har just kommit på den brillianta idén att använda en gammal, sällan använd bordsfilt, som mellanlägg. Stoppning alltså. Det kan nog bli hur bra som helst, bara jag tar mej i kragen och GÖR det.

This is my vacation

Annars kan jag tänka mig att ha det som på bilden hela semmen. Men det går nog inte. Inte ens om man frågar divan i poolen. Ser ni min jordiga nagel? Har planterat en massa fina blommor :o).

Vill också understryka att det är NON alcoholic öl. Bara så ni vet. Folk verkar tro det mesta om mig faktiskt, så det är bäst att vara på den säkra sidan.

Ha det bra i försommaren!

4 kommentarer:

A sa...

Smaken är ju som baken, men ändå ett tips... när jag var gravid provade jag mig igenom de flesta alkofria ölerna (och vinerna: urk och dubbelurk!). Jag tyckte att Clausthaler (finns bla på ica!) var klart godare än alla andra öl. Den kan jag lätt tänka mig att dricka nu också, vid bilkörning eller liknande!

Jes sa...

Va härligt med sommarlov :) Gud va gott det såg ut med en kall öl och en god bok kan sommar kvällen bli mycket bättre :) Just carlbergs non alko tycker jag är super god.

Anonym sa...

Åh, åh, åh... det ser GOTT ut!! Jag måste leta reda på lite sån öl. Fööör... en sommar utan öl försmäktar jag på denna öde ö!!

Besök:
"Mamma, jag vill sitta me dej! Skriver du Tomas? I tanken? Mamma, mamma, maaaamma!! Ja ä din älssking! Får ja den pennan? Ja vill rita me den! Ja vill gå av!"

Dåså, då var ungen väck igen. ;)

Anonym sa...

Det ser riktigt härligt ut!! :)