söndag, januari 06, 2008

Fönster mot vardagsrummet

Old Window

Två såna här fönster satt det i min morfars farstu när jag var liten. Han tog ut dom för det hela skulle moderniseras. Bågarna har sedan stått på vinden tills för fyra år sedan då jag och min man fick syn på dom. Vi höll precis på att renovera ett hus och satte in dessa bågar som ett fönster på vår uteplats.

När vi sedan sålde huset, kunde jag ju bara inte lämna bågarna kvar. Maken fick vackert montera lös bågarna och in med andra. Nu ska det bli ett väggskåp är det tänkt. Det blir lite stort och så, men vad gör väl det? Skåp och förvaring kan man aldrig få för lite av.

2 kommentarer:

Gekko sa...

Vad snygga de är! Hoppas du återkommer med bild av väggskåpet när det är klart! Ingen Mille här än som du kanske förstår!

Anonym sa...

De kommer jag ihåg! :)
Hälsa lilla Sötis!