söndag, januari 27, 2008

En hög med velour

Mera tyger

Nya tyger från MMH barnkäder att sätta tänderna i. Eller saxen, för er som är mera traditionella. Det svartrandiga ska i alla fall bli ett par byxor. Och kanke en huvtröja om jag hittar något bra mönster.

Annars har skolan börjat. Var där på introduktion förra veckan och man kan säga att det var mycket information att ta in på en gång. Men bra. Nu börjar det. Eftersom jag ska läsa på helfart, så förväntar jag mig inte att hinna med så mycket annant än det och familjen. Det räcker så. Dyker det upp något här, mot all förmodan, så ser jag det som en bonus.

3 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Åhhhh, jag fick hem prov därifrån idag men har fått prover från många håll så jag har inte bestämt ännu vart jag ska beställa. Kul att följa vad du ska göra med dessa godingar. /Karolina

Anonym sa...

hej!

Jag vet precis vad du menar. Har börjat jobba igen och man hinner knappt med något pyssel. ljuvliga tyger by the way.

hälsningar
kajman

ps. jag stordiggar din blogg. kikar in ofta...

Anonym sa...

Tack för de snälla orden. Det var precis vad jag behövde. Nu orkar jag med resten av dagen också!

KRAM och TACK!