lördag, april 19, 2008

Vårtecken

Hemgjord rullfåll

Jag gjorde ett nattlinne förr veckan, och när jag skulle fålla, så hittade jag ingen tvillingnål. Har bestäla många från Bibbis textiloch nu var dom bara borta. Jag ställde in Berninan på sicksack och gasade och drog. Det bev ganska bra i alla fall...


Välkommen upp

Vi har börjat rota lite utikring nu när snön äntligen har gett med sig. Eftersom vi inte var hemma i höstas, så kunde vi inte klippa gräset den där sista gången som hade behövts, så nu har vi långt, torrt gräs som ligger som en matta över det nya.


Ex leave

Man hittar så roliga saker på vårarna. Det händer så mycket under snön som man inte tänker på. Lilla A sade att det här var en fjäril som hade klätt av sig :o)


Bubbels in the air

Såpbubblor. Ett säkert vårtecken. Vi passar på att blåsa för alla grannar också.

5 kommentarer:

Jes sa...

Såpbubble bilden var ju bara för häftig.

Solveig Lövendahl sa...

Vad härligt med såpbubblorna och vilken fin bild på den "avklädda fjärilen"!

Anonym sa...

Snygg ny bil ni har!

florin design sa...

Åh, vilken härlig bild med alla såpbubblor!

GOBLIgobli sa...

Haha, måste säga att det tog en andra titt innan jag fattade vad den där "köttfärsen" var för nåt!! :-D