fredag, april 04, 2008

Mjukt paket

Nytt nytt nytt
Ett mjukt paket kom på posten. Ingen hemlis dock,(nä, den har inte kommit, troligen kommer den på måndag) det här visste jag att jag skulle få. Inropat på en auktionssajt nära dig.


Up and away
Den här gången fick jag Inna att skicka hemligt paket till. Jag tyckte det var jättesvårt, i och med att hon inte har barn. Sedan bev det svårt av andra anledningar. Jag tog mig i kragen och 'slängde ihop' ett paket som jag var ganska nöjd med i alla fall. Inspirationen ville inte riktigt infinna sig, men hon verkar nöjd ändå.

Bodysuit
Min allra, allra första bodysuit. Eller jumpsuit om du hellre vill det. Jag ritade av en som vi har haft i storleken innan och modifierade det lite. Ärmarna blev lite trånga, mn det går. Tänkte jag provar så et tag, sedan kan man alltid klippa av osh fålla till kortärmat till sommaren. Och så har jag köpt en knapptång av Bibbis Textil. Den billigare varianten och det verkar funka bra. Man behöver ju inte ens anstränga sig för att få fast knapparna!! Alldeles förvånad är jag.

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Härliga bilder :) Trikåerna (tror jag det är) är ju superfina, såna vill jag ha!

Tycker Innas värmare är helskön, fin färg verkligen. Bodysuiten var också fin. Jag har också köpt whitcroft-tången men inte hunnit pröva den ännu.

Linda/Inna sa...

Jo, jag blev jättenöjd. Har inte hunnit prova vetevärmare ännu ... men en sådan var, som sagt var, precis vad jag behövde. Åter igen, tack så mycket!

Anonym sa...

Dumma, dumma posten... Nu vet du säkert redan vem det är ifrån ju :-(