måndag, april 07, 2008

Härliga Hemlis!!

Jag vill tacka för varmt deltagande i frågan härunder!
Jag skickar tröjan.
(Hon kan väl alltid använda den när hon putsar fönster annars...)


Hemlis 3
Idag kom mitt hemlispaket med posten. Mmmmm säger jag bara.
Först två nessesärer, en stor och en liten och ett nyckelband i ett helt underbart tyg, från Frösö Handtryck.

Ursnyggt
Kolla in tyget, det är helt ursnyggt! Älskar färgerna!

Hemlis3
Två mjuka trikåtyger i härliga förger, en lite vävd bomullsbit med mumin och två dragkedjor och en jättesöt, skir knypplad spets. Jättefint!

Härligt apelsintyg
Det här tyget var det som avslöjade hela hemlisen. Jag har sett det i ett blogginlägg för en tid sedan, och aldrig glömt det, för jag tycker det är helt underbart. HELT UNDERBART.

Helsnygg
En jättesnygg badkappa/klänning i det här härliga tyget gjorde verkligen min dag. Dottern jublade och ville prova på en gång, och den satt som en smäck! Blir helt perfekt till beach 2008! En chokladbit från Anthon Berg fanns också med i paketet, Av någon anledning går det inte att få med den på foto...

Eftersom jag kände igen tyget, så behövde jag inte klura så änge innan jag kom på vem min hmlis var. Jag tog bort tejpen över namnlappen och konstaterade att jag hade gissat rätt.
Tack snällasnälla Florin för paket. Du har prickat helt mitt i prick!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Den som väntar på något gott :D

Superfint paket!

florin design sa...

Åh, äntligen kan jag pusta ut!!!

Roligt att du tycker om paketet :-)

Fast det är faktiskt inte samm tyg som på den andra badrocken... Samma mönste rmen några nyanser ljusare. Tänkte att du skulle tycka om detta oxå, det du fick är lite mjukare än det andra.

Får jag låna bilder av dig? Jag fick aldrig till nån bra bild när jag fotade...

Gekko sa...

Vilken härlig hemlis!!!