torsdag, januari 08, 2009

Kom in..

Det verkar som jag kom in på kurserna jag sökt till våren. Jihooo!
Nu kan jag plugga ett par månader i vår och sedan vara hemma i lugn och ro tills i slutet av nästa januari. Och ändå inte känna att jag missar något. Vad glad jag blev, bra nyheter inför helgen.

...som består av släkthäng och bebismys. Ska få rå om lilla O som är 12 dagar nyare än lilla S. Det är så roligt att mina barn fick en kusin i samma veva som lilla S kom till världen. Intressant är också att se nu hur grabbig lilla S är jämfört med sin lilla tjejkusin.


Landskapskläder har det blivit, och en del annat nytt och sytt. Har även klickat hem lite nya tyger med flodisar på från underbara Jofotex. Den som ändå bodde i Söderköping....

1 kommentar:

Jo sa...

Grattis till kurserna! Det låter som att du kan plugga på en lagom nivå, det passar väl utmärkt att plugga "litegrann" så länge? :)

Söderköping har Jofotex och smultronstället, men är det verkligen så kul att bo där på vintern? ;)