torsdag, november 08, 2007

Ont i huvudet...

Spänningshuvudvärk, troligen på grund av spänningar.
Det har varit spännande en vecka eller så, men nu känner vi oss rättså ospända. Troligen därför jag har huvudvärk.
Eller vad tror ni?

Watching the news
Maken tror att jag håller på att sy bowlingkäglor.

Bowling
Det skulle i alla fall gå att spela ganska tyst, med dessa käglor.
Tysthet passar mitt huvud bra just nu...

Some rest, at last
Kände mej nästan sadistisk när jag sydde tidigare ikväll.

Stuck in the middle with you
Men jag menade ju inte så illa.

Fridens!

5 kommentarer:

SNUX sa...

Å nei og nei!!!:D Stakkar, så fryktelige dere svensker er ;). Utrolig morsomme bilder, og kjempefin blogg:)

Anonym sa...

Om Du visste vad jag är glad över att min ruta hamnat hos Dig! TACK!

Så himla roligt förslag att vi skulle ta med oss några andra respektive än oss själva!!

Jag funderar på att bjuda med Ernst Kirchsteiger. Undrar om han vill?

:-)

Maria sa...

Cheeezus, vad jag beundrar dig för att du orkar sy så många Tilda-filurer! Jag gjorde en (1) för nåt år sen och rev mitt hår i förtvivlan för att det var så pilligt... ska bli kul att se dom färdiga sen, för det får vi väl?! :)

Klockarbarn sa...

OWAAAH, det var en rolig bild på dockan som ligger i symaskinen. Ser nästan ut att kunna göra ont...

Jes sa...

Vilka roliga bilder på dockorna :) ser fram i mot bilder på när de är färdiga.