måndag, juli 30, 2007

Måndag

Loppisen igår gick över förväntan. Jag sålde mycket och fick i hop ca 1500 kronor. Roligt!! Som tur var hade jag köpt ett 'partytält' så jag hade tak över både bordet och mig själv. Det var det inte alla som hade, utan de fick springa med pressenningar och paraplyer.

Fyndade själv också! Nästan 2 meter vit frotté och ett annat randigt, stretchigt frottéttyg. Ett par nya, bruna Blend skor i skinn och en fin vit lampskärm. Frottétygerna ska jag göra baby-handdukar av till A. Hon har växt ur sina, men gillar modellen, så några sådana blir det.


Syrummet ska få sig en uppryckning.

Jag och maken har en deal. Jag ska måla färdigt grunden och klippa gräset och han ska snickra sybord. Jag längtar tills det blir klart så jag kan flytta in igen. Nu är allt huller om buller ochjag drar mig för att överhuvudtaget titta in i rummet. Men det blir så bra så bra sen!

Inga kommentarer: