lördag, juli 28, 2007

Kusins väska

En väska till min kusin. Lämnades ostruken, men jag tror hon blev glad ändå.
Fast den ser lite sned ut?

Väskorna är roliga att sy. Jag ska sy på mig ett lager, bra att ha till presenter och så.

Just nu håller jag på att få nya bord till mitt syrum. P sågar och ficar och mäter och jag tror det kommer att bli riktigt bra. Jag har knäppt kort före och efter som jag lägger ut sedan.
I morgon är det stor loppis granngården och jag ska vara med. Ut och rota i ladan!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, det är här du är! ;)
Tänkte väl liksom att du måste ha nåt nånstans... För har man börjat är det ju himla svårt att sluta.
Gav mamma adressen till dina flickr, för jag tänkte "det är ju bara kort", så hon kan inte snoka för mycket. *Humdihum*
Grejen med flickrfoton är ju att man ska gå in på "All sizes" ovanför fotot och länka därifrån. Då blir det fina bilder och i den storlek man vill ha. Och att välja alternativ 1. Testa det så tror jag bilderna blir mindre gryniga.
Och JA, jag blev himla glad för väskan! :)

DORIS DAISY sa...

Ja det ska jag kolla upp dårå... Min dator är numera seg som kola, måste göra något åt det. Får skicka iväg P & A en dag till :o)

Maria sa...

Den väskan skulle jag oxå blivit glad över. Jättefin!

malin sa...

Jättefin väska! Jag håller med om att det är kul att sy väskor - eller, rättare sagt - det är kul att sy allt ;)