torsdag, december 10, 2009

Pyamas


Kaffe är det bästa av allt. Det absolut bästa jag vet, (ja, förutom att krama mina barn och min man och allt det där...) är när jag får sitta i lugn och ro på morgonen, med ett stort glas latte och surfa runt på mina favortibloggar. Det är vad jag helst av allt gör på morgonen.

Om jag befinner mig på ett ställe där morgontidningen kommer före lunch, så sitter jag gärna med den. Helst av allt DN. Den gillar jag. Nyhetstidning på riktigt. Innan barnen kom, satt jag gärna vid nyhetsmorgon och njöt mitt morgonkaffe. Numera är det barnkanalen som gäller, så jag får hållas med laptopen. Och sedan lillebror kom så finns inte tid alls nästan. Men det gör ju bara det hela bättre. För om jag skulle ha tid att sitta här varje morgon och tycka att mitt kaffe är det bästa, då skulle min ritual vara vardag efter en vecka. TUR att jag har så lite tid ;)
Två nya favoriter har blivit Ä I A gart och Darlingthings. Ta en titt!

Tiden utan bebis (?) i famnen har blivit mindre. Tack vare en tålmodig make och en ganska duktig liten kille, så kan jag numera GÖRA något på kvällarna! Lovely.


Det blev ett pyamaspar. Ett till lillebror och en till storasyster.

5 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Ja kaffe och bloggar är aldrig fel! Superfina pyjamaser! :)

Villa Nystuga sa...

Känner igen det där med att inte få så mycket egentid längre, men en riktig "kaffetant" har jag däremot inte blivit än ;)

Dina pyjamas ser ju otroligt mysiga ut måste jag säga. Det snurrar så mycket mönstrade tyger nu på alla bloggar så det var skönt att få vila ögonen på något mer stillsamt. Kan man säga att pyjamas ser harmoniska ut? Ja, det tycker jag att dom var i alla fall :)

Anonym sa...

Anna-Snoddas: Näää, inte efter lunch heller ;)

SKROT: Tack så mycket! Jag håller med din om alla mönster, de är överallt. Fina, men som du säger, ibland är det skönt med något 'lagom' eller harmoniskt :)
/Doris

Lina sa...

Doris Daisy, snyggaste bloggnamnet på väldans länge!
Tackar för besöket och hälsar hjärtligt välkommen åter.
Trevlig helg!
/Lina

Anonym sa...

Superfina kläder och även bloggen har fått en ny look. Fiiiiiint

/Edyta