fredag, november 27, 2009

Julklappar


Många gånger har jag surfar runt på IsaForms hemsida och dreglat över alla fina tryck hon gör. Jag har inte hittat något som riktigt passar mig eller mitt hem. Eftersom leksaksberget väller ut genom fönstren härhemma och filmpärmen liknar en tjock julgris, så har vi sagt att vi inte skall köpa några leksaker till barnen i år. De kommer ju med all sannorlikhet att få från andra håll, så vi behöver inte. Och då tar jag chansen och klickar hem varsin tavla åt de små.


En prinsessa till A och en djungelkille till S med deras namn på. Dom är så fina!!


Bilderna lånade från IsaForm


Lilla A får förhoppningsvis nya fönster och tapeter i sitt rum före jul, så då kan det ju passa med lite nytt.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Hej, hittade just hit via Weronica. Visst gör hon härliga tryck, jag har spanat på dem i åratal...
Visst är det bra at kunna ge ngt annat än leksaker. Så är det ju, de får det ändå från annat håll. Ruskigt kul att köpa bara....

Johanna sa...

Hej hej! Jag såg på din din blogg att du har sytt upp ett super fint bakstycke till din Phil and Teds vagn & jag undrar i fall du har lust att sy upp ett till mig & sälja?? Hör av dig till mig på min mail johanna_uppsala@hotmail.com Skulle vara evigt tacksam om du ville hjälpa mig eftersom jag är TOK KASS på att sy.. =) Självklart får du förskottsbetalning! Mvh / Johanna!