måndag, juni 18, 2007

Komma igång.

Har ju länge tänk och velat komma igån och blogga. Känner ett behov av det, på samma gång som jag svimmar av prestationsångest. Men det struntar jag i, nu får det bli som det blir. Sen ag blev färdig med mattekursen, så har jag faktiskt haft tid att sy en hel del. Köpte ju en ny symaskin i våras, men har bara fållat ett par gardiner. Med alla roliga sömmar och funktioner var jag tokinspirerad, men tiden fanns inte med både plugg, barn och hem. Men, som sagt, nu är sommarlovet här. Jag och A ska vara hemma i 6 veckor, P har semester i tre veckor senare i sommar. Här ska sys!! Visar lite bilder på det senaste.

En hatt i linnetyg och foder i bomull.
Bomullstyget är från panduro. Blev dock för stor,
men en annan liten prinsessa fick den istället.



Blev en i jeanstyg, med samma fodertyg till A istället.
Med en "diamant" på fram istället för jorgubben.

Inga kommentarer: