fredag, december 18, 2009

Kanelbullen

Min son föddes ju på kanelbullens dag. Det var lite kul tyckte vi, och kör gärna på det temat, nu till hans första födelsedag i höstas, och nu till jul. Finns en del söta saker, vissa helt onödiga, men också hur gulliga som helst.
Lite shoppingtips:



Sittpuff från Bombadill


Hos Anna Örnberg finns det kanelsnurror i olika former. Vad sägs om detta?


En skön pyamas med massor av bullar på, finns hos Sobea


En finfin, personlig doptavla från Bettina med ett fat med kanelbullar på. (Mina barn har varsin tavla från Bettina, men då hade tyvärr inte detta motivet kommit.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Doris

Jag är en trogen läsare av din blogg och jag blir alltid lika glad när du uppdaterar. Själv har jag startat en ny blogg ocj i den skriver jag om min familj, mitt hem och mitt skapande.

Gott Nytt År
önskar Edyta